İşimiz fikir üretmek ama temel malzememiz her zaman güven. Çünkü fikir bol, ama güven zor bulunur. İşbirlikçilerimize verdiğimiz ilk ve en önemli söz şu: “Sizi yarı yolda bırakmayız. Hele brief’in ortasında asla!”
İşe başladığımız an bir söz veririz, proje sonlanana kadar o sözü bozmamak için elimizden geleni değil, elimizde ne varsa yaparız. Ekibimiz net konuşur, raporlarımız şeffaftır, bütçemiz sürprizsizdir. Siz “Ne oldu bu iş?” demeden biz “Hazır!” deriz.
Güveni kazanmak için sihirli kelimelere değil, planlı çalışmaya, dakik olmaya, gerçek sonuçlara inanırız. Güven, bir defa kazanılır ama her projede yeniden hak edilir.
Kısacası, biz önce “güvenilir ajans” sonra “kreatif ajans”ız.
Çünkü güven, bir reklam ajansının en pahalı medya satın alımından bile değerlidir.
